09029098657info@ariatadris.ir
تصویر کاربر
نام و نام خانوادگی


پرفروش ترین محصولات


مهندسی

ورود به این بخش

گرافیک

ورود به این بخش


آخرین اخبار و مقالات

  • آباکوس چیست
  • طراحی لوگو با فتوشاپ
  • لوگو چیست

درباره ما

 

آریاتدریس، برترین و کاملترین دوره های آموزشی فارسی

 

وبسایت آریاتدریس بزرگترین مرجع دوره های آموزشی به زبان فارسی می باشد که دوره های موجود در آریاتدریس توسط برترین اساتید کشور ارائه شده است.تمامی دوره های آریاتدریس به صورت کاملا پروژه محور می باشد که هنرجویان می توانند در قالب پروژه های حرفه ای آموزش ببینند.آریاتدریس فعالیت خود را از بهمن 98 به صورت حرفه ای آغاز کرده و این مرجع آموزش مجازی مفتخر است که توانسته برترین و کامل ترین دوره های آموزشی مجازی را به تمامی سنین در زمینه های برنامه نویسی،گرافیک،نرم افزارهای مهندسی و ... ارائه دهد.دوره های آموزشی آریاتدریس به صورت دانلودی و همچنین فیزیکی قابل دریافت می باشد.

 

وجه تمایز آریاتدریس با سایر وبسایت های آموزشی

 

دوره های آریاتدریس کاملا پروژه محور می باشند که هنرجو درقالب پروژه های حرفه ای آموزش می بیند تا بتواند با قدرت وارد بازارکار شود.همچنین هنرجویان می توانند در طول آموزش با مدرس خود در ارتباط باشند و برای راه اندازی کسب و کار استارت آپی خود از مدرس مشورت بگیرند.همچنین تخفیفات ویژه ای برای هنرجویان در نظر گرفته شده که می توانند دوره های آموزشی را با قیمت کمتری خریداری کنند.و همینطور هرماه قرعه کشی و مسابقاتی از طریق پیچ اینستاگرام آریاتدریس به آدرس ariatadris@ برگزار می شود که هدایای ویژه ای برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

 

هدف اصلی آریاتدریس

 

هدف آریاتدریس بالابردن سطح علمی کشور با ارائه برترین دوره های آموزشی می باشد که راه را برای ورود هنرجویان به بازارکار آسان کرده است و ما معتقدیم که هر شخصی می تواند با استفاده از تخصص خود کسب و کار خود را راه اندازی کند و به بیشترین درآمد برسد.

 

همکاری با ما

 

مدرسین عزیزی که به نرم افزار یا دانش خاصی تسلط دارند می توانند با ساخت برترین دوره های آموزشی آنلاین ما را در پیشرفت سطح علمی کشور یاری رسانند.درآمد یک مدرس در وبسایت آریاتدریس سقف ندارد و مدرسین هرماه می توانند بیشتر از ماه قبل کسب درآمد کنند.همکاری شما باعث افتخار و دلگرمی ما می شود.

 

 

قوانین و مقررات

 

قوانین استفاده از محتوای آموزشی آریاتدریس

تمامی محتوا و دوره های آموزشی موجود در سایت نتیجه ساعت ها زمان، تلاش، رنج و زحمت مدرسین وبسایت آریاتدریس است. از این رو شما با استفاده از آموزش ها می پذیرید که به هیچ عنوان مطالب آموزشی را بازنشر، کپی برداری، انتقال یا مورد سوء استفاده قرار ندهید. چه از دید قانون و چه از دید اخلاق و شرع، کپی برداری و بازنشر مطالب کاری است خلاف و غیرقابل قبول. از این رو شما با استفاده از آموزش ها صرفا جهت شروع کسب و کار و بالابردن سطح تخصص خود گام برمی دارید و نه اینکه محتوای آموزشی را مورد کپی برداری و بازنشر قرار دهید و به هیچ عنوان مطابق با اخلاقیات نیست. بی شک حقوق مادی و معنوی این آموزش ها کاملا متعلق به آریاتدریس و مدرسین آریاتدریس می باشد. و در صورت مشاهده هرگونه کپی برداری، بازنشر و سوء استفاده از محتوای آموزشی از طریق مراجع قضایی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. قطعا آریاتدریس در حفظ حق و حقوق مدرسین دلسوز و پرتلاش خود هیچگونه دریغی را اعمال نخواهد کرد و از کوچکترین حقوق مدرسین چشم پوشی نخواهد نمود. 

 

استفاده از دوره های آموزشی بر روی سیستم شخصی

استفاده از دوره آموزشی بر روی سیستم شخصی شما مجاز می باشد و نباید مورد استفاده چندگانه (دو یا بیشتر) قرار گیرد مگر آنکه با آریاتدریس هماهنگی لازم انجام شده باشد. سیستم مورد نیاز برای اجرا صحیح آموزش ها ویندوز نسخه 7 به بالا می باشد و بر روی سایر سیستم عامل ها ضمانتی نخواهد بود. همچنین هر نام کاربری اجازه فعالسازی دوره آموزشی روی یک سیستم شخصی را خواهد داشت و پس از فعالسازی دوره قابل تغییر یا بازگشت نیست. توجه فرمایید فعالسازی روی سیستم های بیشتر مشمول هزینه می باشد. درمورد دریافت سورس های آموزشی توجه نمایید که سورس های آموزشی فقط به افرادی تعلق می گیرد که دوره آموزشی مربوطه را به طور کامل خریداری کرده باشند و سورس ها در پنل کاربری قابل دریافت می باشند و در مورد پشتیبانی فنی، فقط آموزش هایی که در توضیحات دوره به صراحت درج شده شامل پشتیبانی فنی خواهد بود. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط باشید و پشتیبانی آنلاین همواره در خدمت کاربران خواهد بود.

 

فعالسازی دوره آموزشی

کاربر میتواند دوره آموزشی را به صورت درس،فصل یا به صورت کل خریداری کند،توجه داشته باشید هر دوره آموزشی فقط و فقط روی یک سیستم قابل اجراس و کاربر موظف است قبل از درخواست فعالسازی این مورد را در نظر گیرد و بعد اقدام به فعالسازی نماید.هر سیستم یک آیدی منحصر به فرد را داراست و این آیدی متعلق به یک سیستم است.در صورتی که کاربر سعی در اجرای دوره روی سیستم دوم نماید برای اولین بار به او اخطار داده شده و بعد طبق قوانین سایت حساب کاربری وی تعلیق خواهد گشت،این موارد به ندرت اتفاق می افتد و هنرجو از این بابت نگران نباشد

توجه کنید راهنمای فعالسازی درون دوره آموزشی گذاشته شده و میتوانید طبق راهنما جهت فعالسازی اقدام کنید.کاربرانی که یک یا چند درس خریداری میکنند به منظور جلوگیری از سواستفاده، فعالسازی را باید از طریق شماره واتساپ سایت انجام دهند. الزامی است قبل از دانلود درس به شماره واتساپ پیام ارسال شود

 

مرجوعیت دوره خریداری شده

کاربر موظف است قبل از خرید دوره جلسات رایگان دوره و دمو آموزشی مربوط به آن را مشاهده کند و بعد اقدام به خرید نماید.توجه داشته باشید بعد از خرید،دوره قابل بازگشت و تغییر نمیباشد.کاربرانی که دوره مد نظر را به صورت فیزیکی خریداری میکنند به محض دریافت پکیج، دیسک ها را بررسی کرده که در صورت بروز مشکل، دیسک دوباره با هزینه سایت ارسال شود.توجه کنید فرصت بررسی دیسک ها فقط تا یک هفته بعد از دریافت پکیج میباشد و بعد از این تایم هیچ مسولیتی به عهده سایت نمیباشد و هزینه ارسال دوباره پکیج به عهده خریدار میباشد

 

خرید پستی و دریافت پکیج

تمامی سفارشات ظرف 24 تا 48 ساعت کاری پس از ثبت سفارش تحویل اداره پست داده شده و بین 2 تا 4 روز کاری به مقصد خواهد رسید. خریدار موظف است ظرف حداکثر 10 روز پس از دریافت پکیج در صورت وجود هرگونه مشکل در محصول، مراتب را به مسئولین مربوطه در سایت از طریق پشتیبانی آنلاین یا واتساپ و تلگرام اطلاع رسانی نماید. لازم به ذکر است پس از گذشت این مدت زمان هر گونه مشکل و موردی به عهده خریدار می باشد.

تعرفه پست و بسته بندی هر پکیج متناسب با وزن و تعداد دیسک متغیر است

هزینه هر دیسک خریداری شده 5 هزارتومان

هزینه رایت هر دیسک 10 هزارتومان

هزینه قاب 5 هزارتومان

هزینه کاور 5 هزارتومان

هزینه پاکت حبابی 2 هزارتومان

هزینه ارسال مابین 25 تا 30 هزارتومان(متناسب با وزن و مسافت)


 

قوانین مربوط به همکاری و کسب و کار در آریاتدریس

 

کپی برداری از سایر سایت ها

تمامی دوره های آموزشی آریاتدریس بایستی جدید، خلاقانه، و بدون کپی برداری از سایر سایت ها و منابع دیگر باشد. استفاده از منابع طبیعتا لازمه آموزش است، اما این استفاده نباید به صورت کپی برداری انجام شود. لازم به ذکر است که تمامی دوره های آموزشی بایستی به صورت پروژه محور باشد.

 

ساخت دوره های آموزشی بر اساس شرایط و روال تعیین شده

لازم به ذکر است مدرس قبل از شروع به کار و فعالیت و تولید دوره آموزشی جدید بایستی موضوع و روند تهیه آموزش را با آریاتدریس در میان بگذارد. صرفا دوره هایی مورد تایید می باشد که در چارچوب و مطابق قوانین و شرایط ساخت دوره آموزشی در آریاتدریس باشد. مدرس موظف است نسبت به تکمیل ساخت دوره در زمان مشخص شده اقدام نماید و در صورت عدم رعایت زمان بندی آریاتدریس این حق و اجازه را دارد که دوره آموزشی را با اخطار های قبلی به حالت تعلیق یا حذف درآورد و همچنین این اجازه را دارد که ساخت دوره آموزشی را به مدرس دیگر بسپارد.

 

آپدیت و بروزرسانی دوره آموزشی در صورت لزوم

با توجه به تغییر مداوم تکنولوژی های روز، در صورت نیاز و صلاح دید کارشناسان آریاتدریس مدرس موظف است نسبت به آپدیت و بروزرسانی مجموعه خود اقدام نماید تا همواره مجموعه ای بروز و مطابق تکنولوژی روز در اختیار کاربران قرار گیرد، همچنین مدرس موظف است نسبت به آپدیت جلسات دارای مشکل آموزشی اقدام نماید.

 

قراردادن سورس ها و فایل های آموزشی

مدرس موظف است علاوه بر جلسات، همواره تمامی سورس ها و فایل های آموزشی به همراه جلسات قرار دهد و این امر در راستای رضایت کاربران تاکید بسزایی دارد.

 

حفظ اطلاعات خصوصی مدرس و پنل کاربری مدرس

مدرس موظف است اطلاعاتی از قبیل نام کاربری و گذرواژه را به صورت کاملا محرمانه نگه دارد تا از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری شود، در غیر اینصورت عواقب احتمالی فاش شدن این اطلاعات به طور کامل به عهده مدرس خواهد بود. آریاتدریس خود را موظف و متعهد می داند که در حفظ اطلاعات شخصی مدرس از جمله شماره تلفن همراه کوشا باشد و تحت هیچ شرایطی اطلاعات محرمانه اعضا منتشر نخواهد شد، مگر آنکه با اجازه و اطلاع خود مدرس باشد.

 

درآمد و هزینه

از کل فروش دوره های آموزشی مدرس میزان بین 40 تا 60 درصد متعلق به مدرس می باشد و مابقی هزینه مربوط به هزینه های سایت و پورسانت حاصل از فروش خواهد بود. این میزان ممکن است بسته به زمان های مختلف کاهش یا افزایش یابد و همواره بین 40 تا 60 درصد خواهد بود. آریاتدریس اجازه و اختیار تغییر درصد را تحت هر شرایطی با توجه به هزینه های جاری و وضعیت ثبات اقتصادی را خواهد داشت. همچنین افزایش هزینه های ناشی از عوامل مختلف مانند تبلیغات، سئو و ... نیز از مدرسین کسر خواهد شد. تشخیص آن در اختیار تیم آریاتدریس بوده و تقسیم هزینه ها بین مدرسین نیز توسط آریاتدریس تعیین می گردد.

 

پاسخگویی به سوالات کاربران قبل از خرید

مدرس موظف است که به سؤالات قبل از خرید کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهد و این زمان نباید بیش از 12 ساعت باشد. این امر موجب ارتباط تنگاتنگ بین کاربر و سایت خواهد شد و در افزایش درآمد مدرس نقش بسزایی دارد.

 

پشتیبانی فنی پس از فروش

تنها در حالتی که مدرس پذیرفته باشد که دوره شامل پشتیبانی فنی است موظف می باشد که به خریداران پشتیبانی فنی ارائه دهد. البته سؤالات کاربران بایستی در زمینه مربوط به دوره آموزشی باشد و تعداد سؤالات هر کاربر نباید از حد مجاز خارج شود.

 

عدم انتشار هرگونه محتوای مشمول مصادیق محتوای مجرمانه

اعضای آریاتدریس به هیچ عنوان مجوز انتشار مصادیق محتوای مجرمانه را ندارند و در صورت انتشار این موارد مسؤلیت و عواقب ناشی از آن مستقیما بر عهده خود شخص منتشر کننده خواهد بود.

 

تعلیق یا حذف اعضا خطاکار

بنای کار آریاتدریس بالابردن سطح علمی کشور عزیزمان ایران و همینطور کمک به راه اندازی یک کسب و کار موفق برای سایر هنرجویان و مدرسین عزیز می باشد و تحت هیچ شرایطی این اجازه به افراد خطاکار داده نخواهد شد که با رفتاری نامناسب و خلاف مقررات سایت به حق و حقوق سایرین اعضا لطمه ای وارد کنند. از این رو در هر زمان به صلاح دید آریاتدریس ممکن است عضوی تعلیق یا حذف گردد. البته این مورد بسیار نادر است و در شرایط خاص صورت می گیرد و اعضا نباید نگرانی از این بابت داشته باشند.

 

تعلیق یا حذف دوره آموزشی در صورت صلاح دید

تمامی دوره های آموزشی آریاتدریس به صورت پروژه محور می باشد تا هنرجو در قالب یک پروژه حرفه ای آموزش ببیند. چنانچه دوره ای به صورت پروژه محور نباشد با اطلاع رسانی و اخطارهای قبلی، مدرس موظف است که دوره خود را به حالت پروژه محور درآورد و در غیر اینصورت آریاتدریس این اختیار و اجازه را دارد که دوره آموزشی را به حالت تعلیق یا حذف در آورد.


مدرس موظف است قبل از شروع به فعالیت و تهیه آموزش، تمامی قوانین و مقررات سایت را مطالعه کند و در صورت موافقت با قوانین اقدام به تهیه دوره آموزشی خود نماید.

تماس با ما

کاربران گرامی می توانید سوالات و مسائل خود را از طریق فرم سمت چپ (ورودی سیستم) یا فرم زیر (ورودی موبایل) و از طریق ایمیل و همچنین از طریق شماره های زیر با ما درمیان بگذارید:

آدرس ایمیل: info@ariatadris.ir

شماره های تماس:

09029098657

07143562389

پاسخگویی: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح الی 2 بعدازظهر

در سایر ساعات از طریق واتساپ و تلگرام با شماره 09029098657 یا از طریق ایمیل یا پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

آدرس: فارس_سعادتشهر_شهرک فاطمیه_خیابان معرفت_کوچه هجرت_ساختمان ششم سمت راست

Top